Erlend Otlo er en ivrig verver, og har gjennom årene vervet mange medlemmer til Norsk Sjømannsforbund.
I 2025 vervet Otlo fem nye medlemmer. Vi gratulerer ham med premien!
Erlend Otlo er trukket ut blant alle som vervet nye medlemmer i 2025, og vant reisegavekort på 10.000,- kr.